zondag 10 juli 2016

Kitsch in de Keet

Er was zon. Er waren lieve mensen. Er waren leuke spullen en er was heerlijke taart. Kortom: genoeg ingrediënten voor een geslaagde Kitsch in de ...




 
 
Natuurlijk was Mim's tasjes er, standhouder van het eerste uur!
(Vinden jullie de gehaakte fietsbellen niet leuk?)
 
 
Ze was ook nog jarig vandaag en wat geef je dan? Een tas vol leuks!
 
 
Nog even zingen met z'n allen... :)



De taart was lekker he Mirjam?  (Ze kan even geen antwoord geven)
 

Herinneren jullie je het verhaal over de theetuin van Gerty in één van mijn vorige blogposten? Die Gerty is voor mij gaan bakken. Ze wilde zo graag komen dat ze haar theetuin voor een dagje gesloten had. Zo lief! Verder waren er nog twee lieve dames op Instagram die van alles lekker hadden gemaakt: van cakepops tot chocoladetaart en van kokosgebak tot muffins.

 
 
Toevallig kwam ik weer in contact met mijn oude schoolvriendin Tanja. Zij verkoopt brocante uit Frankrijk en wilde dat best in mijn tuin komen doen.


En Merula met haar super leuke creaties!



De (bijna) Free library met boeken voor 1 euro.
 



 
 
 
De grabbelton was, net als het gebak en de drank, voor het goede doel (uh 5 goede doelen)
In totaal haalden we € 87,50 op.
 
 
 Je kon een gratis eik adopteren :)
 

 
En zelfs twee IG-dames uit de buurt van Brussel kwamen langs, hoe leuk!
 
Het was een hele mooie geslaagde dag en Merula gaf me dit leuke schilderijtje als aandenken. Dat krijgt een vast plekje in de pipowagen.
Not for sale!

 
Liefs,
Carolien
(Met dank aan buurvrouw Ellis voor de mooie foto's!)
 

17 opmerkingen:

  1. zo leuk dat alles heel goed is gegaan,al die lieve mensen!ik zou wel zo'n toffe fietsbel reserveren maar...ik hou helemaal niet van fietsen en heb er zelfs geen meer,knipoog!maar ze zijn superrr.fijne week debora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik fiets ook nooit! Anders had ik er zeker een gekocht!

      Verwijderen
    2. In principe hoeftie natuurlijk niet op een fiets, he? ;)

      Verwijderen
  2. Het ziet er uit als een en al gezelligheid. Heerlijke foto's.
    Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien alle ingredienten voor een super geslaagde dag. Blij dat je zo'n mooi weer had. De taarten zien er uit om op te eten ;-) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er gezellig uit Carolien, en ja die fietsbel is zeker leuk. En die taarten zien er verrukkelijk uit, en wat fijn dat je goed weer had hier houd het niet over hoor. Zo jammer de zomer schiet al weer lekker op zo. Maar ja daar kan niemand wat aan doen.
    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een gezelligheid! het blijft balen dat ik zo ver bij jou vandaan woon. Maar wie weet kom ik ooit eens langs. Ik ga in ieder geval even op je ig kijken! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owww wat leuk en ziet er allemaal zo gezellig uit.......fijne week liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er allemaal fantastisch uit. Leuke dingetjes, lekker eten en mooi weer zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dit er allemaal gezellig uit...lekkere taarten, mooi weer, leuke hebbe-dingetjes en bovenal al die vrolijke gezichten.
    Dat was dus weer een mooie dag om met plezier aan terug te denken.
    Lieve groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een zonnige en gezellige dag om op terug te kijken.
    En wat een heerlijk uitziende baksels zie ik voorbij komen.
    Nou gooi ik al jaren aardbeien en/of ander zoet fruit in de salades in combie met zoet-zure dressings, maar zie hier en de laatste tijd steeds vaker dat ook zoet gebak gezelschap krijgt van basilicum blaadjes.
    Moet ik ook eens gaan proberen hoe dat smaakt.
    Bracht net ook een bezoek op jou IG en daar is het ook al zo gezellig,nou moet ik eerlijk bekennen dat het voor mij de allereerste keer is dat ik op Instagram kijk.
    Voor veel jonge moderne mensen misschien onbegrijpelijk maar ik heb niet het gevoel iets te missen.

    Lieve groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zeg dat je dat hebt georganiseerd en dat het goed werd bezocht, leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk dat je zo goed terug kunt kijken op deze dag! Van tevoren toch altijd even spannend!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke dag!
    Gelukkig hadden jullie mooi weer, dat geeft toch wat extra's.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig hebben jullie prachtig weer gehad!
    Wat een leuke dingen en wat een variatie was er te zien!
    Merula's gummetjes geweldig en al die andere leuke hebbedingetjes.
    Super leuk wat zullen jullie genoten hebben!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hèhè eindelijk ook mijn Kitsch in de Keet blogpost in de lucht op mijn creatief blog. Oh met al die tijd dat mijn Tante Betsy blog kost komt het er soms gewoonweg niet van... Ik heb genoten die dag en verheug me op volgend jaar. En zou dolgraag samen met dochterlief of vriendin Patty gezellig bij je komen shoppen als je de keet nog een keertje open zet. Dikke knuffels van Susan ook aan alle lieverds die aanwezig waren.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat!